Suasana Kampung ku Yang sangat tenang :) - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, February 22

Suasana Kampung ku Yang sangat tenang :)

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh :)


Suasana Kampung ku Yang sangat tenang :)

Terasa damai hati ku kini , memandang pemandangan jauh indah nan permai. Sayup sayup mata mengintai tiupan angin menghembus lembut. Dedaunan melambai kesopanan sayup pada mata sentiasa berzikir kepada ALLAH yang satu ,

Betapa damainya hati di kala waktu petang menjelang tiba .. separuh matahari sudah hampir tenggelam. Tika itu aku dapat melihat keindahan alam ini. ALangkah sayunya alangkah hebatnya.

Aku sentiasa memuji kepadaNYA alangkah indah tempat tinggal ku ini. Kau beri yang terbaik untuk kami.. 



Temankan mak ke belakang rumah ambil daun pandan nampak kolam kat situ.. hehhee..



Ayam o ayam... hahahhaa dah macam nak menyanyi dah . Teringat dulu dulu punya lagu kan..
hensem tak ayam tu..



Ini lah pokok adik dan Nil tanam syukurlah ahhaha naik elok satu lagi dah habis ..




Hobi petang petang nak deco halaman depan. lama dah ksoong hehe sejak rumah siap hehe




Petang petang semua jiran keluar tengok monyet tengok pokok ditiup angin main badminton..



Ya... depan rumah Nil .. saja tengok atas . cantik dan sjeuk je pokok keliling rumah..

No comments:

Post Top Ad

Responsive Ads Here