Tuesday, March 17

Antara Komen dan Ucapan Tahniah Yang Terharukan Nil di facebook :)

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim wahai sahabat Nil tersayang

Terima kasih wahai sahabat , aku disini hanyalah insan biasa tidak perlu disanjung sebegitu besar namun jauh di sudut hati aku merasa terharu dengan komen dan ucapan tahniah daripada kawan yang rapat kawan maya dan juga adik beradik sepupu sepapat . Terharu bila tadi keluar CC dengan adik tolong kawan nak isi Upu.. aku duduk membelakangi adik aku. Bila toleh belakang tersenyum melihat adik share post di facebook tu , tahu apa dia cakap. ?

"That is my sister bebbbb". dalam senyap senyap aku pun cuit paha kawan aku . masing masing toleh belakang intai dia tulis;.. Nak menangis.. Im proud to be her sister I love him ... tengs sayang .. Kak sayang adik...

Aku hargai walaupun hanya masuk dalam ruangan utusan namun semua wishkan sebegitu .Jum tengok ..




















YA ALLAH TERIMA KASIH :) AKU ... TERHARU SYUKUR YA ALLAH REZEKI TAK TERDUGA... AMIN YA RABBAL A'LAMIN .. SMEOGA MEREKALAH SAHABAT KU DUNIA DAN DI AKHIRAT NANTI AMIN :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...