Cik Nil Sepet a.k.a Senget dah Mula melaram Kembali #Selfie tak habes2x!!

Saturday, March 07, 2015

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh !!

Hekhek - gelak totop molot - Gedik la sikeddd nak hambek Mood ni bukan sonangg ni haaa... Saipa nogoqii pulak dah , Tu sebablah ramai panggil aku senget . Haduii ! Doa tauuu tu.. Gelar aku senget kunk senget je aku Hahahaha. Potpetpotpet mulot aku malas diorang nak layannn... Siapa lagi nak layan aku kalau bukan group Blogger kitaorang tu,. Nak jugak kenalkan geng Nil yang baik baik belaka.. kakak dan abang-abang hakhak, Zazazehra.com , Shedaucu.com , kakiberita.com , eberita.org dan eberita.my serta katakcomel.com  Emmm Diorang memang r suka kenakan aku haha ! happening sangat sampai peningg .

Aku tak tidow lagi ala biasa la tadi petang aku belasah dah yela kan panas seharian pergi bawa mak LHDN tolong mak uruskan something. Eh bukan BR1M hahaha , ada la jugak kehkehkeh ramai orang. Tapi kami uruskan benda lain kalau br1m memang beratur lah kami ni. balek memang pengsan la kalau dah berbahang sangat dekat padang kota lama tu. Penang baq hanggg! Pernah datang penang tak.. Usihh memang besttt ! Hakhak macam promosikan penang ja aku ni..

Cuaca kejap panas kejap teduh kejap ..hujan biasalah kan.. Sebagai manusia doa yang baik-baik jelah. Pagi-pagi macam biasa rutin mak dan aku. Adik ke sekolah jadi tinggal aku dan mak nenek dan abah. Hari ini dha rancang nak ke LHDN ke sana kesini nak urus semua, Siapa lagi nak uruskan dan tolong mak kalau bukan aku,. Dan abah pun kan sakit jadi kena ganti gantilah jaga. Semalam mak dah pergi urus something tapi kesian mak . Mak cakap panas kemudian tengok tengok hujan masyaALLAH punya lebat time mak kol aku tu,. Tak leh jadi ni. Tu yang harini aku drive bawa mak . Tak naklah mak drive sowang aku rasa tak yakin je. Tapelah nasib aku ada boleh tolong jadi bangun pagi-pagi aku mandikan nenek, Mak mandikan abah, Terus selesai aku naik moto merempit .. perghhh beranginnn je kahkah,. Laju lahh sebab nak ambil adik dalam 7km camtu. Jauhkan ? Eh sempat lagi aku berselfie kauuuu! Hahakk..










Huh kena marah dengan adik sebab asik selfie bahahhahaha wekkkkk biar la hehehhehe ....

Kena ambil adik hari ini , selalu dia balik naik bas walaupun jumaat, Tapi nak cepat nak keluar dengan mak dan suruh adik tunggu abah jad. Tu yang aku g ambil tu kat sekolah. Dah tu ambil adik aku pon dah siap terus ambil kereta pula.. ganti adik jaga abah dengan nenek pula. Nasib adik ada. Nak ke padang kota agak kelakar. Sepatutnya nak baiki la kereta aircon tertekan terus dah tak boleh nak tutp sebab button problem. Bila naik bukit tanpa tutup aircon agak lembap tapi nak buat macam mana kan. Naik jugalah bukit ke . Masuk sini situ sini... Last last ke taman botanika plak.. Mak gelak.. mak cakap aku sesat. Eh tak.... Kita bukan sesat cuma sajalah nk ronda,, Cehhhh tak ngaku pulak ahhaha Ecehhh!!

Nasib la pemandu ni terorr la jugak sampai jugak akhirnya,.. Anak sapalah tak tau ni... Parking kereta dengan romantiknya kami terus ke LHDN. naik settlekan...semua..uish ramai betul... kami naik tingkkat 7 . yang lain nak buat br1m fulll gila... beratur sampai luar,..

Dekat padang kota wahhh ...



cantik tak buah pala tu muahhahahahhaha ! terbaik laaaaa nak buat boria jap... boleh tak ahhaha




LHDN punya ramai perghhh br1m lettew...



mak cakap bangunan imigresen amik orang gaji,,, nak ambil jum baahahhahaha



amboiii sedapnya yogurt,, ais kim,,, beli dua satu kiwi satu strawberry. dah habis settle kerja terus gi queensbay,, makan dengan mak yela .. kenalah makan lapaqqqq kot .. dah alang alang .. bawa la  makan g J,co donut . Ganti nak keluar tiga tak leh dah abah sakit jadi ganti2 . haritu mak bawa adik g makan nandos.. skang donut...






Tak puas makan donut nasib baik makan nasi terus g chicken rice shop.. makan la apa pun mesti tak lengkap tanpa nasi..



Dah settle kita orang pon balik la... yehaaaaa !

Awak dah komen ? Ok NIL balas

6 Cute visitor

Komen Lah awak , kENYIT mata ^_^

Find us on Facebook

Popular Posts

LIKE NH FANPAGE