BOLEH GANTIKAN ABAH CANAI ROTI CANAI RAYA NI ? TAK ADA YANG BERUBAH ! - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, April 18

BOLEH GANTIKAN ABAH CANAI ROTI CANAI RAYA NI ? TAK ADA YANG BERUBAH !

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim wahai sahabat Nil tersayang

Abah , syukur sangat ALLAH maha penyayang kan abah ? maha mendengar ? abah boleh sama- sama raya tahun ni . Pina akan pakaikan baju melayu jugak kat abah . kalau tak boleh baju pun cukuplah kan abah kan. Takpalah abah . abah tidur .. baring ja atas katil tu. Orang datang melawat .
kalaulah Novel pina keluar pina bolehlah beli apa-apa kita deko rumah ni, abah duduk ja tengok pina buat . Tahun lepas abah boleh canai roti canai. Tapi tahun ni pina pulak canaikan roti canai. Ok tak abah...


Tahun ni insyaALLAH kalau rezeki pina masuk mana-mana pun semua tu untuk kita. Abah kan selalu cakap... kak p usm , pina USB . hahak . Orang lain lagi rugi sebab ALLAH dah ambil abah diorang. Pina masih boleh suapkan abah. Kuih raya pun pina boleh suapkan. Kalau mandi hari raya pina boleh mandikan sunat hari raya [ kesat air mata ]

Tak ada apa lah yang berubah. Janganlah menangis lagi... Pina tak boleh tengok.. Pina cakap dalam hati. Kita sama-sama kuat. Biar lama mana pun abah pina jaga.. mak pun pina jaga.. Ok abah ? Kita geng kan abah. WWE pon kita boleh tengok. Jangan risau la... Pina ingat tak boleh tengok. Tapi ALLAH tahu... Syukurkan abah ?

Strok tu ujian dari ALLAH mungkin untuk hapus dosa kita . Pina pon boleh dekat dengan abah. semua berubah. Tapi kita bahagiakan ? HAHAH i love u abah


Raya tetap sama... Cuma beza pina canaikan roti ok tak ??

Kalau tahun lepas , ada masalah takpa orang datang pina firekan ok ? HAHHA hembus macam naga tu ok ?

biarlah , orang lain boleh ke luar negara ke sana ke sini.. Pina jaga abah mak sebab pina tahu luar negara di syurga lagi baikkan walaupun kita tak layak ke syurga ALLAH tu .. Insyaallah kan abah..

No comments:

Post Top Ad

Responsive Ads Here