FAILED OR NO IF MAK MERTUA CHECK TOILET SEBELUM MASUK MINANG - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, April 9

FAILED OR NO IF MAK MERTUA CHECK TOILET SEBELUM MASUK MINANG

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim wahai sahabat Nil tersayang

Bhahahaha ! entry aku kali ni kan , memang bahaya sikit lah kalau ada yang nampak dan cakap aku bajet sebab perasan yang toilet rumah aku cantik . Eh tak sebenarnya tulis ni. Tu sebab aku cakap awal-awal. Takut nanti dah tulis kena paku Hakhak.

sebelum tu ha , memang kenalah sangat dengan tema tajuk the blind of the morning bahhaha . Gila punya omputehhh ! omputeh ler sangatttt ... Tetiba tadi aku pergi pasar malam jumpa inai yang duk jual online tu, macam best pulak kalau aku beli and melaram ni... Alahai kalau dulu ni means last year aku form six tak berani laaaa nak pakai sebab tak biasalah aku dengan skeolah baru untuk aku tumpang selama dua tahun , sitting for stpm ... aku nak tulis tajuk and story ni sejak dari petang tadi aku tengah cuci toilet  , haaa ni lah pokok pangkal cerita aku akibat cuci tandas bahahahhaa ! last-last tersongeh laaa sorang-sorang nak hupdate katanya.. kata budak senget ni... for a while tunggu loading drama HATI perempuan. boleh lerr aku update kojap...


Terang la kejap jer aku pakai. Tak susah pon lah cuma celup je dalam tupperware kecik molek tu. Tengah aku sopan mencelup jari by jari. Aamboi teruk nye rojak aku hahaha.. whateverlah.. tetiba ada budak demuk ni datang terus dicelupnya... BAHHAHAA lingkup jari. Tahu siapa gerangan demuk tadi, My cutey mum laaaa.. adehhhh . panggil demuk sebab mak panggil aku gemuk.. elok la sangat .

Aku punya la sopan mak datang main celup adehhhh . bahaya betul mak ni.. heheik

Ok back to tajuk.. Ha, failed ? yela dulu kan pernah dengar kalau orang nak merisik dia tengok rumah. Pura-pura nak g toilet. kalau cantik dia tahu anak perempuan dia buat kojew.. kalau tak terus balik. Yeke ? sekarang dah tak macam tu dahhh ,, kalau anak perempuan 10 perghhhh . 

Tak tahu la eden guane nak cakap.... hahahahhaha !

Saja la terfikir . Jap nak sambung layan HATI PEREMPUAN ...


3 comments:

Deanna Morni said...

hehehhe....xpernah plak dgr mak mertua check toilet...nasib baik mak mertua sy xcheck toilet

Zaleha Awaluddin said...

hehe cam lucu je..
xpe.. bagus juga dia intai-intai kan
Manatau dia memang jenis caring punya mak mentua kan.
^_^

Nilam syapina said...

bhahahahahha pelik2 hhaa

Post Top Ad

Responsive Ads Here