Kak nak minta autograf ? Kak sign kat bahu ? - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Friday, April 17

Kak nak minta autograf ? Kak sign kat bahu ?

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim wahai sahabat Nil tersayang


Bila budak tu datang , kak nak minta autograf boleh ? Kak nak sign kat bahu ? Sorri lah dik kak tak buat tatoo.. Haaa kak dulu belajar buat graf . Math tambahan tapi kak tak buat secara auto. Sorii dik !

Air apa ni ! Ouhh aku mimpi rupanya hahaha !

Ala bosan la apa nak buat ni , sapa baca mesti dah terkena bhahahah !  Bosan la punya pasai ni ha.. tatau nak buat apa. tunggu isnin ni start kerja kilang sementara tunggu nak masuk mana-mana. Fuhh kalau kolej start kol memang tak lepas nak suruh aku bayar sekarang je. Hadehhh . 

kelakar betoi la mak aku ni , tadi pergi pejabat tanah ada urusan sikit. Mak terus cari nombor nak tekan. Tittt!! Pup terpadam mesin .. menatang apa entah mak aku tekan. Aku ushar kiri kanan tak sapa nampak.. Aku panggil mak... Shuittt shuiitt mak sini mak.. cepatt!

Last last mak dengan slambur jalan hahhahaha.

Adeh muka tak bersalah tuuu ! Perghhh :)

No comments:

Post Top Ad

Responsive Ads Here