Sunday, April 19

REVIEW 3 ORANG BLOGGER TOP AND TEN ? WHOSE IS THAT ?

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim wahai sahabat Nil tersayang


terima kasih kerana membiarkan diri anda disselubungi misteri. Mungkin bukan nusantara tapi ni lebih menyeramkan .. Hahhahaahaha Ok.  Nil ada 3 blog yang Nil nak terjah buat kali ini dan bukanlah calang calang blogger yang anda sangkakan...

ANTARA blogger tersebut ialah Blog abang Ensem , AIMI syafiqah Dan Fadzirazak... Haaaa


1. Blog abang ensem

Ensem bonarr ehh bro ni . Ha bukan orang calang-calang ni .. Bisnessman hebat dan blogger hebatt wehh . Tak gilo ke kalau dapat kenal beliau ni. Dan terima kasih sebab sudi direview Nil macehhhh heheheik..
Baca tentang beliau korang mesti gigil nak jenguk blog blogger ensem sangat ni ahaha..



Blog Abang Ensem

Berasal dari Teluk Intan, Perak dan dibesarkan dengan penuh disiplin oleh kedua ibu bapanya yang bergelar pendidik. Melanjutkan pelajarannya di sebuah sekolah berasrama penuh aliran agama di Ipoh. Setelah tamat pendidikan menengah, beliau telah ditawarkan melanjutkan pengajian di Universiti Teknologi MARA, Shah Alam sehingga berjaya menggenggam segulung ijazah berteraskan Pemasaran. Selanjutnya, memulakan kerjaya sebagai seorang ‘banker’ sebelum ‘bersara awal’ 15 tahun kemudian, yakni pada tahun 2012.
Malaysia Best Business Blog 2014

Jangan lupa say Hi....

2. FADZIRAZAK 

Ha , kan dah cakap hebat hebat belaka. Baqqq hang hahahaha .

Hahhahahaa . Jum lah terjahhh kalau korang nak kenal Nil copy sikit jaa. kasi suspen laaaa
http://fadzirazak.blogspot.com/



Apa yang aku tulis dalam blog ni?

 Kebanyakan entri dalam blog aku ni berkisarkan lifestyle, event/jemputan yang aku dapat dan pergi, review produk-produk yang aku pakai/dapat, makanan yang aku makan, laman web yang aku rasa menarik dan berguna, tempat-tempat dan aktiviti yang gempak aku pernah cuba dan nak cuba, kontest-kontest yang aku rasa kan menarik dan berbaloi untuk disertai dan tips-tips berguna untuk kehidupan seharian. Semuanya aku nak kongsi dengan korang.


Dah terjahhh bagitahuuu laaa Nil tulis haish tu nak ajar
nampak tak mainan dia kat situ ?

3. AIMI SYAFIQAH


hA ni awekkk , sabar sabar . awek cun ni . hahaha mesti mau cun jugak . Tapi malangnya No copyright there hahaha , ASAM betoi dah lah aku suka copy terusss . hahaha cam tahu je Nil nak datang copy.

Ya student dan cute serta designer ...Blog .. boleh order kat aimi la lepas ni
Blog yang cool jee....





Tak leh nak copt Prt jelah hahahaha



Siapa yang seterusnya ? Kalau nak tahu korang mesti tengok senarai 70 blogger yang tengah tunggu turn...



3 comments:

abang ensem said...

Terima kasih sebab sudi buat review tentang diri saya. I luv u so strong la cenggini.. kikiki.

Fadzi Razak said...

Heee Nil. Saya perempuan lah. And link about blog saya tu salah. >.<

Aimi Syafiqah said...

Hi Nil :) Thanks sebab sudi review blog aimi yang tak seberapa tu ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...