FEEDBACK DARIPADA PEMBACA NOVEL ITU PENTING :) - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Saturday, May 2

FEEDBACK DARIPADA PEMBACA NOVEL ITU PENTING :)

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim

YA ALLAH ! Sekian lama aku tunggu untuk aku terbitkan sebuah buku bakal jadi kenyataan. Belum jadi pon lagi tapi bakal nak jadi lah :) Hekhek . Subhanallah . Aku harap bulan 5 ni betul betullah keluar macam pihak penerbit bagitahu. Confirm ! amin ya rabbal a'lamin. Untuk yang pertama sekali aku nak ucap berbanyaklah terima kasih kepada abang aku . Siapa tak kenal rizalwan ramli seorang pelakon dan penulis skrip tv ! Dia lah abang aku yang dimaksudkan. Walaupun adopted brother dia sudah aku anggap sendiri . Sebabnya tanpa kehadiran beliau mungkin niat aku dan hajat aku sebagai seorang penulis mungkin dah terkubur agaknya.

Yelah dia datang tiba- tiba. Dan aku kenali dia. Kemudian baru aku tahu yang beliau ni memang otai sejak dulu. berlakon dalam drama yusof haslam dan sebagainya. Emmm kemudian ini pon hajat kami untuk keluarkan sebuah novel . Lama gila aku buat ni. Abang wan lah suruh buat. Ha , aku kenali beliau dengan nama abang wan . Panggilan tu ! Dan kami dah tunggu . Sejak bulan puasa tahun lepas. Lama dah aku buat dan siapkan, Syukur aku dah rasa seronok sebab dah banyak kali baca tak rugi kalau aku tapis... dan tapis sampai aku rasa AGAK lega, walaupun belum lega sebabnya lepas ni PRINT dan Orang pula yang baca . Sedikit gerun lah disitu.

Tapi sebagai penulis abang wan suruh aku yakin dengan karya aku. Penulis tak sempurna semua buat salah. Jadi apa salahnya aku cuba dan aku harap dapat sambutan. Abang wan pula. . tengah busy dengan job kemudian busy untuk tunggu novel keluar sebelum beliau shoot untuk drama adaptasi daripada novel aku.

Actually aku pon agak serik jugak lah, sebab buat bukan senangkan sampaikan aku dah boleh buat sebuah cerita pendek iaitu CERPEN seram. Semua tu berpunca daripada novel sulung aku ni. Time aku buat aku kan berjaga malam so banyaklah geng nak geng dengan aku. Dan akhirnya aku dapat siapkan cerpen untuk penerbitan S.O PUBLICATION by Shah othman. Ebook Online. Aku harap ramai baca lah nanti bersama puluhan penulis yang sumbang cerpen dan disatukan dalam tema PERTAMA KALI . Yess semua genre lain2 tapi tema PERTAMA KALI. best tak.. NIL punya Seram ! Huwaaaaaaaaaa ! takot kan ??

Bagus dia yang kacau aku tu . Aku dah berjaya buat 1 cerita . masa menulis pon kembang tengkuk wehh. semua cerita benar belaka. Tak ada tokok tambah . Best sampai kena berubat syifa . Mesti tak sabar kan nak baca CERPEN tu dan Novel Yang bakal keluar daripada KARYTOS CREATIVE ni kan ? Aminn ! 

INI semua untuk mak dan abah Nil jugak. Sebelum ni abah Nil dah berangan kononnya nak jadi bodyguard bawak nil sebab dah jadi penulis. Tapi abah tak boleh teman g Kl. mak pun tak boleh sebabnya abah jatuh sakit bulan december tahun lepas . Emphh masuk 4 bulan baru je jadi. Siapa tak sedih kan ? Takpala nanti dah siap gerenti aku nak suruh abah tengok Hehe sayang mak abah !Hummm.. ALLAH maha Adil.. Dia bagi kebahagiaan namun diselit sedikit perasaan sedih supaya kita tak angkuh dengan kejayaan kita sekarang ni,

Sebelum ni pon aku masih single macam ni la... Tak ada geng nak aku story kan . Emphh how can do ! Emphh . Dulu dan sekarag berbeza. semakin kita besar semakin banyak rancah hidup.. kehidupan.
apa kita perlu buat jangan cakap TAK BOLEH lah. sebab tak boleh buat apa dah. Harungi sahaja.

sekarang ni aku tunggu ja rezeki untuk masuk U sambung degree baru 20 Tahun kan lepasan stpm. Sekarang aku start kerja kilang dahulu. Nak tunggu memang lambat .. Jadi kita sibukkan diri tak ternanti-nanti insyaALLAH benda lain  datang ganti ...

Pokok pangkal nya sekarang aku harus dapat feedback pembaca best tak ? Kalau best kita belasah NOVEL KEDUa haha kalau tak best seram jugak tuuu !

No comments:

Post Top Ad

Responsive Ads Here