Hanya 1 Bahan Dapat Beri Petua Segarkan Mata Yang Lesu, Panjangkan Bulu Mata, Panjangkan Rambut - NILAM HIMAWARI

Breaking

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, May 21

Hanya 1 Bahan Dapat Beri Petua Segarkan Mata Yang Lesu, Panjangkan Bulu Mata, Panjangkan Rambut

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim

Hanya 1 Bahan Dapat Beri Petua Segarkan Mata Yang Lesu, Panjangkan Bulu Mata, Panjangkan Rambut 


Seriusly ? Tak percaya kah ? Macam iklan crocodile hunter dah lama dah tak tengok. Betullah . Nil pon tak sangka 1 bahan ni dapat panjangkan rambut, panjangkan bulu mata dan segarkan mata yang lesu . Biar betikkk ? Bahhaha betull baq hanggg ! Nil try dah tadi memang Nil buat 1 jenis je . Nil pergi dapur tengok ada teh hijau jadi Nil pon ambil jelah. Teh hijau tu Nil bancuh dengan air suam. Banyak sikit teh tu nak bagi pekat. Nil ada fikir bulu mata aku ni makin lama makin nipis dan tak tebal. Tak cantik r anak mami kacukan hilang bulu mata . Sebab anak mami kan lebih kat mata. Ek eleh boleh lagi nak perasan tu . Emphhh dah tak boleh buat apa dah kalau jenis perasan ni hahaha ! Gelong betoii


Cik Nil bancuh dan letak dalam peti ais. Ha kenapa pula nak letak peti ais tadi kan dah panas dan suam. Yelah the main reason .. nil bancuh dengan air suam atau panas nak keluarkan pati dari daun TEH tu . Kalau uncang  teh hijau pon Ok jugak la... Nil jenis serbuk. Kemudian Nil keluar ronda dengan mak. Nil balik Nil ambil balik dan keluarkan daripada peti ais tu. Nil ambil 2 kapas.. Nil selamkan dia. Celupkan dia biarkan dia terendam... Ok dah ! 


Nil pon angkat perahkan sikit supaya tak menitis nanti basahkan tilam . Nil biarkan lembap.. Sejukkan.. Nil letak atas mata dan sambil baring.. wah indahnya.. Nak tidur hahahaha ! Jangannn ..Sejuk tak tahan angkap balik sebab Nil suka fikir bukan bukan kononnya mata Nil beku nanti sebab sejuk. Trebayang pula minum ais pakai cermin mata bekuap.. Trebayang pelik pelik. Senget betoii la aku ni., Ok dah habis .. Nil pon ulang lagi.. celup perah dan letak atas mata sehingga lah rasa air tu dah sejuk... hilang sejuk tu.. 


Nak tahu tak .. Kesan letak atas mata area mata tu , dapat hilangkan lingkaran hitam,.. kemudian dapat segarkan mata yang lesu.. kemudian dapat panjangkan bulu mata. Teh hijau air dia tu dapat panjangkan bulu mata so kita tekap tadi kena pada bulu mata kita . Buat selalu INSYAALLAH bulu mata lebat .. tak lesu segar dan ,makin cantik semula jadi.

Ok kemudian. Dah habis Nil tak buang air teh hijau tu. Bila mandi Nil jiruskan dan alurkan atas kepala.. pada rmbut...Picit picit kulit kepala. Teh hijau dapat panjangkan rambut . Wahh tak rugi kan.

Info tambahan vaselline juga dapat panjangkan bulu mata , minum air masak dapat panjangkan bulu mata cerahkan kulit, kurus dan panjangkan rambut. Air kepala atau kelapa boleh panjangkan rambut .. Minyak zaitun pon boleh...

No comments:

Post Top Ad

Responsive Ads Here