NIKMATNYA RAMADHAN !! AWALNYA PASANG PELITA ! ADA YANG BERUBAH ?

Wednesday, May 27, 2015

Assalamualaikum :) Bismillahhirrahmanirrahim

Ya ALLAH , walaupun ramadhan tu semakin tiba, takutlah kalau kalau tak sempat nak merasa puasa 1 ramadhan. Walaupun 1 Ramadhan, Tapi bolehkah kita puasa cukup sebulan.. ? ALLAH izinkan tak ? Jumlah kita mohon supaya dipanjangkan umur. Nak merasa cukup tahun ni . Indahnya. Bestnya kalau Tak kerja, nil sebelum ni kerja kilang lepas tu dah berhenti. Ya ALLAH bestnya!! Sebab Sal kena buli lah malas lah. Mak cakap duduk rumah lah nak puasa ni . Sementara masuk mana mana. Jadi Nil pon ikutlah,. Wahhh , kalau lah puasa Nil dengan adik kelam kabut naik moto terus beli minyak gas . Hehehe nak pasang pelita Yeyyyy! Baru sehari adehhh masalah dua beradik ni . Anak sapa leteew..

perangai Nil sangat kebudak budakan kadang kadang adik rasa macam dia dah jadi abang pada Nil bahahaha. Yelahh kalau aku bertukar diam dia. BAHHAA ! kesian adik aku tu.. nasib dia laki. Dia sabor jelah.. dengan kerenah kak dia yang cute tu.

Cute ke ? ahhahahahaa masuk dalam lift teka sendiri. Nak pergi masjid bestnyaaaa ! tapau bubur lambuk.. bubur kanji..Tadi sebenarnya tengah sibuk siapkan pos untuk dipos kepada customer !



Nak beli nak tahu Nil jual apa ? Pm fb Nil heheheheh ! 

Tadi busy nak siapkan novel sulung nil. lepas tu teringat nak puasa terus update. Excited kot hahaha . Bestkan g solat tarawih . Lagi lagi kalau tabligh baca beralun je... marah tok imam kampung aku kalau tahu hahaha !

Eh mak datang jenguk kat bilik nasib senyum je. tengok jam 12 malam sekarang ahhaa !

Banyak cerita nak cerita ni .. semalam rezeki lagi lepa sjual gitar dekat penerbit hahaha . KEBETULAN beliau nak beli...



HAHAHA , apa ni dha lari tajuk bulan puasa. Ha,,,

Sebelum ni abah sihat lagi,. Tahun lepas kami meniaga pasembor sama sama. Tapi tahun ni , abah berehat je . Takpalah abah , allah duga kita macam macam kan. Pina pon boleh suap abah. makan sama sama. Itulah ALLAH nak tarik sesuatu tu cepat ja . Nikmat yang ALLAH beri. Emphh . Kita redha jelah. Kalau tahun lepas abah yang pasang lampu kelip kelap. Tahun ni pina dan adik pasang Hehhee. T abah duduk atas kerusi roda kami main depan rumah abah tengok ehhh . Hehehe mesti abah suka punya !

Awak dah komen ? Ok NIL balas

0 Cute visitor

Komen Lah awak , kENYIT mata ^_^

Find us on Facebook

Popular Posts

LIKE NH FANPAGE